Dag 6 en dag 7 - Reisverslag uit Krasnoyarsk, Rusland van patrickenyvette - WaarBenJij.nu Dag 6 en dag 7 - Reisverslag uit Krasnoyarsk, Rusland van patrickenyvette - WaarBenJij.nu

Dag 6 en dag 7

Blijf op de hoogte en volg

24 Mei 2019 | Rusland, Krasnoyarsk

Ik typ nu maar eens 2dagen in 1 verslag, omdat het eigenlijk beide dagen alleen maar treinen, naar buiten kijken, wat kletsen en nog paar keer van hetzelfde was. Bij het treinticket hoort blijkbaar ook een warm en koud gerecht inclusief, dat was wel een verrassing maar nu kom ik niet echt door mijn noodles heen. Maar ja er zijn nog slechts 2 treinnachten te gaan. Aan de ene kant wel blij om maar aan de andere kant is het treinavontuur alweer over de helft. Gisteravond ben ik nog in de restauratiewagon geweest om even een biertje te drinken. Het werden er iets meer plus wat shotjes vodka uiteraard. En toen was het 00:00 en op slot dus we moesten ons bed opzoeken, na wat alcohol toch redelijk geslapen die nacht en vrijdagmorgen gelijk maar plaatsen gereserveerd voor het avondeten in de trein wat ik ook graag wou proberen. Aangezien er maar zo'n 20 zitplaatsen zijn is reserveren wel noodzakelijk. Ik avonds heen met wederom Trudy Sonja en Ronald. Tsja er zijn ook nog andere medereizigers, maar die doen hun eigen ding. Maar bah wat is dat eten slecht, niet warm niet gaar, alleen mijn zalm smaakte goed ,maar je raadt het al er was natuurlijk iets.. vol met graad bah. Oja onze 2 Nederlandse rugzakreizigers Gerjan en Truus, bedankt voor jullie gezelligheid en misschien treffen we elkaar nog ergens in Mongolië. Tsja wat moet je nog meer vertellen over de treindagen, het uitzicht is erg eentonig, pas in de buurt van irkoetsk wordt het iets spannender en afwisselender. Wil je meer info over hoe en wat in de trein? Stuur ff berichtje..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 16162

Voorgaande reizen:

18 Mei 2019 - 09 Juni 2019

Trans Mongolië Express

27 Augustus 2017 - 12 September 2017

Zuid-Zweden, Denemarken en het Duitse Sylt 2017

16 Juni 2015 - 10 Juli 2015

Noorwegen-Zweden 2015

Landen bezocht: