Dag4 Aankomst Jekatarinenburg - Reisverslag uit Jekaterinenburg, Rusland van patrickenyvette - WaarBenJij.nu Dag4 Aankomst Jekatarinenburg - Reisverslag uit Jekaterinenburg, Rusland van patrickenyvette - WaarBenJij.nu

Dag4 Aankomst Jekatarinenburg

21 Mei 2019 | Rusland, Jekaterinenburg

Nou het is een slechte nacht geworden, niet tot slecht geslapen door de hobbelige rit. Onze trein blijkt geregeld te stoppen voor een minuut of 2,3. En soms ong 3x per dag voor een half uur tot 3kwartier, dus wel proberen om dat te timen en de trein te verlaten om dus wat te kunnen lopen en eten proberen te kopen. Das stuk moeilijker dan ik dacht, hoorde dat de oude vrouwtjes die hun waren probeerden te verkopen niet meer op de perrons mogen staan, ik zie ze ook nergens helaas. Het zal wel waar zijn maar hoop dat ik nog wat oudere dames tegenkom.. verder heb ik geprobeerd nog wat te slapen vandaag, maar je wilt toch ook naar buiten kijken. Het uitzicht is tussen Moskou en jekatarinenburg vrij hetzelfde, berkenbossen afgewisseld door berkenbossen en soms wat oude dorpjes en af en toe een rivier of stad. Niet erg afwisselend. Inmiddels zijn we aangekomen op ons station en rustig naar ons hotel gebracht. Zitten midden in het centrum, slaap vannacht weer met mijn Duitse vriend op de kamer, gisteren waren Trudy, Sonja en Ronald mijn coupegenoten. Met Trudy Sonja en Ronald zijn we met wezen eten in Pashtet, een restaurantje wat ik voorbij heb zien komen op YouTube, en goed aangeprijsd werd. Wow wat een leuke ervaring, en ik was het nog wel vergeten, met dank aan mijn medereizigers zijn we er toch gekomen. Het was super druk en gezellig met allemaal soort van huiskamertjes in een groot huis. We moesten eerst wachten tot er een tafel vrij was, mochten jullie een restaurant willen bezoeken in jekatarinenburg. Dit is absoluut the place to be. Nou ik ga lekker slapen met mijn volle maag, dit bed ligt heerlijk en ik heb een aparte ruimte dus geen last van gesnurk.. sorry Martin.