Dag6 Prekestolen - Reisverslag uit , van patrickenyvette - WaarBenJij.nu Dag6 Prekestolen - Reisverslag uit , van patrickenyvette - WaarBenJij.nu

Dag6 Prekestolen

21 Juni 2015 | ,

Vanochtend werden we wakker met lichte regen, de berg was nog meer in de mist gehuld dan gisteravond, dus weg met het uitzicht vanaf de preekstoel denken we. De wekker ging 06:45 en na een ontbijtje toch vertrokken om voor de drukte aan de klim van 2uur te beginnen, helaas nog steeds mistig. Lekker rustig met maar weinig mensen onderweg omhoog geklommen, en helaas geen goed zicht maar gelukkig trok de mist snel weg, zodat we na 3 kwartier wachten het mooie uitzicht hadden. De terugweg was anders, warm door de zon en gigantisch druk met mensen die nog omhoog gingen. Boven op de preekstoel nog even een fototje gemaakt van de mensen met de brommertjes en zij van ons, das toch handig.Vanmiddag dachten we nog ff een ijsje te scoren in Tau, maar niks te vinden, alles is dicht op zondag hier blijkbaar. Wel zagen we de veerboot uit stavanger aankomen en zagen we de stad aan andere kant van het water liggen. Nu de laatste nacht op camping prekestolen, morgen vertrekken we voor een rit van zon 350km (6 uur rijden). We gaan naar Fl