Dag5 Sinnes-Jørpeland - Reisverslag uit Jørpeland, Noorwegen van patrickenyvette - WaarBenJij.nu Dag5 Sinnes-Jørpeland - Reisverslag uit Jørpeland, Noorwegen van patrickenyvette - WaarBenJij.nu

Dag5 Sinnes-Jørpeland

20 Juni 2015 | Noorwegen, Jørpeland

Vandaag begon de dag met een stralende warm zonnetje, maar we moesten de camping verlaten om via onze 1ste veerboot onderweg naar camping prekestolen te rijden. Onderweg zagen we helaas steeds meer wolken en t-shirts werden ingeruild voor truien. Het was een kort ritje van bijna 2uur, vanochtend eerst lekker uitgeslapen tot half9, wat een verschil met 6uur, half 7, en tegen half 1 deze middag hadden we de tent alweer opgezet. Het is nu enorm druk op de camping nu, en onze 2 nederlandse bekenden met hun brommertjes van de vorige camping staan nu ook op deze camping. De berg is nu in mist gehuld, hoop dat het morgenvroeg anders is wanneer wij de prekestolen gaan beklimmen. Deze tocht staat als korter en makkelijker bekend dan de kjerag van gisteren. De temperatuur is inmiddels zo gezakt dat we nu de tent ingaan, nog ff een drankje en spelletje doen...