Dag7 Jørpeland-Flåm - Reisverslag uit Flåm, Noorwegen van patrickenyvette - WaarBenJij.nu Dag7 Jørpeland-Flåm - Reisverslag uit Flåm, Noorwegen van patrickenyvette - WaarBenJij.nu

Dag7 Jørpeland-Flåm

24 Juni 2015 | Noorwegen, Flåm

Vandaag was het vroeg uit de veren, het zou een lange dag worden vol met tunnels. We noemden het al tunneldag, denk zon beetje 60km aan tunnels gehad. Toch nog beetje de donkere momenten op zon dag aangezien het hier avonds al niet meer donker word. Onderweg paar mooie watervallen gezien en voor het eerst werd de temperatuur echt lekker en hebben we onze 1ste ijsje gegeten. Rond 16:00 waren we op de camping, mooi aangelegd en aan een riviertje en de spoorlijn. Onderweg hadden we nog een mazzeltje op de veerboot, we stonden in de 1ste laan, en misschien doordat de jongen geen tijd had of geen zin maar onze rij werd zonder te betalen de boot afgestuurd, een vrouw zei er nog wat van maar we hadden mazzel gehad zei de jongeman.