Dag23 Oskarshamn- Vita sand - Reisverslag uit Vita Sand, Zweden van patrickenyvette - WaarBenJij.nu Dag23 Oskarshamn- Vita sand - Reisverslag uit Vita Sand, Zweden van patrickenyvette - WaarBenJij.nu

Dag23 Oskarshamn- Vita sand

09 Juli 2015 | Zweden, Vita Sand

Vannacht was het erg nat bij wildkamperen, we gaan vroeg weg om nu in Kalmar even te ontbijten en om daarna door te gaan naar Öland(het langwerpige eiland voor de kust). Via een lange brug van een paar km komen we er, hier is het gelukkig weer lekker zonnig weer en weer een totaal andere natuur dan de rest van zweden. We rijden naar het punt van het eiland waar de vuurtoren lange jan staat, voor 30kronen konden we omhoog, uiteraard weer een heel mooi uitzicht over het eiland en het vasteland aan de overkant. Vanavond heb ik mijn 1ste kjotbullar gehad bij de Ikea, dat mag natuurlijk niet ontbreken bij een bezoek aan Zweden. Hierna nog zon 30km gereden om bij Vita sand een heel klein gehuchtje een camping te nemen, de laatste van deze vakantie. Het bleek een leuke goedkope plek te zijn. Echt een aanrader.