Dag 21 Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van patrickenyvette - WaarBenJij.nu Dag 21 Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van patrickenyvette - WaarBenJij.nu

Dag 21 Stockholm

08 Juli 2015 | Zweden, Stockholm

Vandaag de laatste dag van onze kaart. Hij kostte 895 kronen, maar met alles wat we de vorige 2 dagen gedaan hebben zijn de kosten er al uit, dus mooi gratis dagje zo. We voelen onze benen goed en zijn vrij moe en het regent vandaag dus geen mooie dag. Als eerste gaan we het vasa-museum bekijken, hier ligt een groot oud schip dat op de bodem bij Stockholm is gevonden in vrij goede staat en hier nu gerestaureerd ligt om te bewonderen. Het is de echt groot, 7 verdiepingen hoog en van elke etage kan je het bekijken. Dachten even dat we in China waren zoveel Aziaten hier binnen. De kaknastower een tv-radio toren was het volgende doel. Helaas was het uitzicht vandaag stuk minder door de regen. Het royal palace, de stora kyrken en het muntenmuseum was rest van programma. Voor avondeten dit keer terug, helemaal op van 3dagen sjouwen. Op tijd het bed in want morgen voor 8uur al verder. Na 4 nachten op deze camping wel weer tijd voor.