Dag 20 Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van patrickenyvette - WaarBenJij.nu Dag 20 Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van patrickenyvette - WaarBenJij.nu

Dag 20 Stockholm

08 Juli 2015 | Zweden, Stockholm

Vandaag wederom vroeg uit de veren om de 72uur goed te kunnen besteden. We hebben besloten om iets minder te lopen dan gisteren. 16km is toch heel wat. We beginnen de dag met een vlindertuin/aqaurium, waar ze adverteren met nieuw de great white shark. Na een uur waren we al buiten en geen grote haai gezien, deze ochtend zagen we ook een man lopen die we gisterochtend ook bij onze 1ste attractie zagen. Op naar skansen, wat eigenlijk een soort openluchtmuseum van zweden moet voorstellen. Dit is echt een aanrader, mooi park. Bij de uitgang kwamen we het biologic museum tegen, ook erg mooi met een 360graden panorama van opgezette dieren, maar klein museum dus ook zo weer buiten, toen naar grona lund, het attractiepark van zweden, halverwege nog weereven bij ons 3de aqaurium van de dag naar binnen gegaan. Grona lund was erg druk, snel weer weg dus om de gratis ferry naar de binnenstad te nemen. Uiteraard hadden we honger na deze dag, het bleek toch dat we meer gelopen hadden dan gisteren nu zo'n 17,5km. We kwamen uit bij een nieuw concept, italiaans eten waar je eigen bediening bent, je bestelt je eigen pizza of pasta, zet het op een pasje en na afloop kan je kiezen of alle pasjes samen betalen of je betaalt apart, iedereen krijgt namelijk een pasje. Heel druk, maar stuk goedkoper dan normaal restaurant en erg gezellig.

• 09 Juli 2015 - 11:32

Elaine :

Is geen nieuw recept hoor, hier in Den Haag is dat bij de Italiaan al heel lang zo

• 09 Juli 2015 - 14:50

Daar wel en dat typte ik haha