Dag3 Gjerstad-SInnes - Reisverslag uit Sinnes, Noorwegen van patrickenyvette - WaarBenJij.nu Dag3 Gjerstad-SInnes - Reisverslag uit Sinnes, Noorwegen van patrickenyvette - WaarBenJij.nu

Dag3 Gjerstad-SInnes

18 Juni 2015 | Noorwegen, Sinnes

Update van dag 2, gisteren bij de Ikea was het druk, maar toch kunnen we weer het zien van een ikea in een ander land erbij tellen. We zijn toch nog zon 200km verder gereden, bij Oslo was het te druk.

Vanmorgen beetje uitgeslapen voor ons, half 8 zijn we vertrokken en nu op camping in buurt Sinnes. Erg rustig hier. Onderweg zijn we over een berg gereden die gelukkig open was, want er waren soms muren van sneeuw om ons heen. Gok op 1plek nog zo tegen de 10meter hoog, echt niet normaal hoeveel sneeuw er nu nog ligt in Noorwegen. Helaas zijn alle dieren nog spoorloos, dus onze elandenteller en rendieren staan nog op nul. Straks even heerlijk warm douchen voor ons, want de temperatuur valt vandaag nog beetje tegen. Waarom al die rafts nu het water in gingen brrr.

We blijven nu 2nachtjes hier staan dus morgen lekker de tent laten staan, nu wordt het spaghetti bolognese maken. Goede energie voor morgen.