Dag2 Aalborg-Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van patrickenyvette - WaarBenJij.nu Dag2 Aalborg-Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van patrickenyvette - WaarBenJij.nu

Dag2 Aalborg-Oslo

17 Juni 2015 | Noorwegen, Oslo

Op dit moment zitten we op de veerboot tussen Frederikshaven en Oslo, vanochtend waren we vroeg op, ong 4uur was het. Onderweg naar Frederikshaven zijn we nog even bij Slot Voergaard langs geweest. Half uurtje rondgewandeld omdat we te vroeg waren voor de openingstijden. Moesten rond half 8 bij de veerboot zijn, de Stena Saga brengt ons nu naar Noorwegen. We hebben net de lunch achter de kiezen, wat uitgebreid en erg lekker is. Yvette heeft wel 4keer opgeschept haha. Op dit moment nog geen land in zicht. Vandaag doen we verder niks, zoeken straks weer een plekje op om te kamperen. Qua weer begon te regenen toen we vertrokken en het is nog altijd grijs en grauw. Later vandaag is de planning om nog even bij de Ikea langs te gaan en daar ook nog wat te eten. Na de boot even geen wifi dus ons volgende verslag duurt misschien even.