Dag 13 vrijdag - Reisverslag uit Trollhättan, Zweden van patrickenyvette - WaarBenJij.nu Dag 13 vrijdag - Reisverslag uit Trollhättan, Zweden van patrickenyvette - WaarBenJij.nu

Dag 13 vrijdag

08 September 2017 | Zweden, Trollhättan

Zo vandaag ons laatste dagje, we vertrokken om 07:00 richting goteborg. Rit van bijna een uur om de boot te halen naar frederikshavn. Mooi op tijd bij de boot, nog wel 2x tol moeten betalen van paar kronen. Konden na bijna uur wachten eindelijk inschepen. Na een paar minuten varen kom je onder een brug door waar het lijkt of het schip er net wel of net niet onderdoor past, wel grappig en spannend om te zien. Tegen half 11 mochten we aanschuiven voor ons gereserveerde ontbijtbuffet, was wel nodig want alles zat vol en mensen die daar nog wouden eten hadden pech zonder reservering. Een goed stevig ontbijt gehad, en met volle buik konden we de auto in voor het grootste stuk van frederikshavn naar ommen. Werd een lange reis, in Denemarken 3x in de file gestaan terwijl files hier normaal niet zoveel voorkomen..Waarschijnlijk ook door het slechte weer in combinatie met weekendverkeer ofzo. De weilanden staan hier half onder water wat maar bevestigt dat we goede keuze hebben gemaakt om naar huis te gaan. In Duitsland nog ff wat file gehad en heel veel regen. Eigenlijk van de hele reis van ong 17 uur hebben we zo'n 3uur maar droog gehad. 23:00 waren we weer thuis. Tot de volgende reis