Dag 9 maandag. - Reisverslag uit Trollhättan, Zweden van patrickenyvette - WaarBenJij.nu Dag 9 maandag. - Reisverslag uit Trollhättan, Zweden van patrickenyvette - WaarBenJij.nu

Dag 9 maandag.

04 September 2017 | Zweden, Trollhättan

Nou vanochtend zijn we vroeg vertrokken, in stromende regen ons boeltje gepakt. De camping verlaten voor iemand van de receptie gesproken te hebben. Enigste pluspunt was hier het mooie uitzicht. We gingen eerst maar op pad om een nieuw dressin spoor te bekijken, maar er voorbij gereden en geen zin om terug te gaan. Dus maar verder richting haverud, hier heb je zo'n sluizencomplex en een aquaduct met snelweg spoorbrug echt alles kruist hier elkaar boven een kleine waterval. Was mijn 2de x hier en yvets 1ste x maar het was ondanks de rust, geen toeristen en geen bootjes wel leuk om hier droog rond te wandelen. 7 sluizen achter elkaar. Er zit een camping naast die officieel sluit 31 augustus maar er stonden nog wat caravans en campers. Wij dachten rijden door naar de volgende want dit is niks voor paar nachten. De volgende camping was volgens hun website geopend maar voor aan de weg stond het bordje stanged. Dat zien we hier echt overal en betekent gesloten, dus maar op naar camping 3. Hier stond helaas aan het water zoveel wind dat we de tent niet op konden zetten. Nu zitten we uiteindelijk in Trollhattan zo'n 80km boven Gothenburg. Hier blijven we de laatste 4 nachten in Zweden maar omdat meer dan de helft van attracties en campings al dicht blijken te zijn. Hopelijk in Denemarken beter weer en nog wat open maar dat zien we dit weekend wel.