Dag 6 - Reisverslag uit Otterberget, Zweden van patrickenyvette - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Otterberget, Zweden van patrickenyvette - WaarBenJij.nu

Dag 6

01 September 2017 | Zweden, Otterberget

Vanochtend werden we weer wakker met zon, mocht ook wel weer na 2 dagen regen. Vanaf de camping lopen wat wandelroutes, yvet heeft de 4km gelopen en ik de 6km. De eerste 2km konden we gezamenlijk omhoog klauteren. Niet echt mooie wandelingen dus hier maar bij gelaten. Iets na 1 en waren we beide terug op de camping, voor het eerst deze vakantie mijn gasstelletje gebruikt. Zaten lekker in de zon wat te eten en een spelletje te doen. In de namiddag nog een duik in het meer genomen, is zo'n 18 graden het water nu. Beetje fris maar wel lekker. Vanavond samen met een stel Duitsers wat eten gekookt. Erg gezellig maar soms toch beetje lastig een andere taal. Tegen half 10 maar de keuken uit gelopen. Er was een kansje op noorderlicht maar helaas. Het is hier ook rond half 9 donker momenteel. Vergeet ik nog te zeggen dat we vanochtend nog een wifi-code kregen van een Nederlands stel dat weer verder trok. Wel lief en mooi dat ze ons de code gaven, alleen beetje jammer dat ie geregeld weg valt. Nog bedankt stel uit buurt Doetinchem als jullie meelezen. Nu is het ongeveer 22:00 en we gaan maar slapen, morgen vroeg op voor het spoorfietsen.

• 04 September 2017 - 22:27

Annerieke:

Hallo,
    wij hebben het gelezen.
    wij zijn weer teug in Nederland!.

Nog veel plezier in Zweden en fijne vakantie!

Groeten Annerieke en Sjoerd uit Toldijk (in de buurt van Doetinchem).

• 05 September 2017 - 17:07

Dank je, maar wij hebben ook relatief slecht weer en ze voorspellen niet veel goeds. Waar zagen jullie de elanden want wij komen ze maar niet tegen.