Dag 10 dinsdag dagje Trollhättan - Reisverslag uit Trollhättan, Zweden van patrickenyvette - WaarBenJij.nu Dag 10 dinsdag dagje Trollhättan - Reisverslag uit Trollhättan, Zweden van patrickenyvette - WaarBenJij.nu

Dag 10 dinsdag dagje Trollhättan

05 September 2017 | Zweden, Trollhättan

Vandaag stond een bezoek aan de sluizen en waterval van deze stad op programma. Verder rustig dagje, maar rond de sluizen is van alles te zien. Een oude en nieuwe waterkrachtcentrale. Een kabelbaan erover die jullie raden het al gesloten was. Ik ben nog de berg op gelopen voor een mooi uitzicht. Later die dag zijn nadat we de boodschapjes gehaald hadDen met broodjes voor de lunch na die uitzichtplek toe gereden om daar onze lunch te nuttigen.Hier troffen we een Zweed van 65 die jaren gewerkt had bij de centrale. Heeft ons zo'n 3 kwartier lang van alles en nog wat verteld over Trollhättan en alles wat we konden zien vanaf dat punt. Heel interessant en hij vertelde mooi. Later nog 2 Denen erbij die zijn verhaal ook wel wouden horen. Avonds op de camping een beetje mislukte avondeten, de oven hier werkt veel sneller dan thuis ofzo maar ons eten was binnen kwartier vrij zwart, en onze avondronde door de bossen om wild te spotten en dus voornamelijk de eland, viel ook weer tegen. Helemaal niks..