Dag8 zondag - Reisverslag uit Åmål, Zweden van patrickenyvette - WaarBenJij.nu Dag8 zondag - Reisverslag uit Åmål, Zweden van patrickenyvette - WaarBenJij.nu

Dag8 zondag

03 September 2017 | Zweden, Åmål

Vanochtend vertrokken met zon zodat de tent ff goed kon drogen en wij even rustig konden douchen en ontbijten. Tegen half 11 vertrokken en een ruim uur later waren we in Karlstad om te lunchen bij ons favoriete restaurant en wat te shoppen een keertje. Het was ongeveer 14:00 toen we vertrokken uit karlstad om door te rijden naar åmål om daar op de camping te staan. Het lijkt op eerste gezicht niet echt een grote camping, receptie was gesloten en na een telefoontje kregen we de code voor servicegebouw en de slagboom. Toen we met de tent bezig waren kregen we het gevoel niet echt fijn te hebben hier, continu liepen er plaatselijke jeugd over de camping en reden auto's doelloos naar de parkeerplaats en weer weg. Deze lag vlakbij het tentenveld. Nou wij hebben besloten om hier maar 1 nacht te blijven staan.