Dag 19 Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van patrickenyvette - WaarBenJij.nu Dag 19 Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van patrickenyvette - WaarBenJij.nu

Dag 19 Stockholm

08 Juli 2015 | Zweden, Stockholm

We gaan nu 3dagen op rij gebruik maken van de stockholmcard. Een card waar je zon 80attracties en musea kunt bezichtigen plus gratis openbaar vervoer. Onze kaart is 72uur geldig, dus rond 8uur hebben we de metro gepakt. Onze 1ste attractie is de skyview, een glazen bol die langs de buitenkant omhoog klimt van een ijshockeyhal/concerthal tot 130meter hoogte. Een fantastisch uitzicht over de stad Stockholm. Verder vandaag hebben we de Riddarholmen church, de City hall en de City hall Tower beklommen. De guide van de City hall bleek gewoon een nederlandse te zijn, zei opeens het lijkt wel of ze ons verstaat, haar antwoord: dat doe ik ook. Vandaag ook nog een 50minuten durende boottocht gedaan, de historical canal tour. Dit was genoeg voor vandaag en na nog ff bij de mc geweest te zijn namen we de metro terug naar de camping, waar onze finse vriend pettersjarvi op de tent gelet had volgens hem.