Dag12 Idre-Vilhelmina - Reisverslag uit Vilhelmina, Zweden van patrickenyvette - WaarBenJij.nu Dag12 Idre-Vilhelmina - Reisverslag uit Vilhelmina, Zweden van patrickenyvette - WaarBenJij.nu

Dag12 Idre-Vilhelmina

28 Juni 2015 | Zweden, Vilhelmina

Vanochtend wouden we vroeg vertrekken, maar omdat we de camping nog moesten betalen konden we tot half9 wachten. Vrouw des huizes liep gewoon wat rond, want ja half9 is half 9 zegt. Normaal betalen we bij aankomst gelijk, maar zij vertelde ons daar doen we niet aan omdat iedereen hier toch langer blijft dan gepland door mijn tips. Nou wij niet dus. Goed eindelijk vertrokken en net onderweg zien we een groepje van 7 rendieren, dus die teller nu op 10. Dat bleken ze ook te zijn, weg goede hoop op veel rendieren, onderweg nog wel weer 2 kraanvogels gezien. Ook mooie beesten maar zien we te veel nu. Tegen half5 kwamen we op onze wildkampeerplek aan waar we ook in 2012 overnacht hebben, hier stonden al een paar campers. Even later hadden we de tent staan en ons eerste vuurtje gestookt. Rooster in het vuur en de hamburges konden mooi garen, lekkere broodjes hamburger speciaal gehad zo, en als toetje? Marshmallows die we sommige beetje aangebrand lekker opaten, tsja dat hoort erbij in Zweden. Lange takken gezocht, scherpe punt eraan gemaakt en zittend bij het vuur lekker genieten, en mooiste was dat de rook de meeste muggen ook nog eens verjaagde.